Program kursu
Blok I: Wprowadzenie
1. Kwestie prawno-organizacyjne (organy kontroli i nadzoru, prawa pacjenta)
2. Kultura i etyka zawodu (tajemnica zawodowa, recepcja jako wizytówka gabinetu)
Blok II: Podstawy pracy na recepcji w gabinecie stomatologicznym
1. Specyfika pracy gabinetu stomatologicznego
2. Organizacja stanowiska pracy (rola rejestracji, wyposażenie stanowiska pracy)
3. Dokumentacja medyczna (rodzaje dokumentacji, zasady prowadzenia dokumentacji)
4. Wprowadzenie do najpopularniejszych systemów obsługi gabinetu (m.in. Estomed, ProDentis, Medicus)
Blok III: Relacje z pacjentami i personelem
1. Obsługa pacjenta (rejestracja pacjentów, prawa pacjenta, komunikacja werbalna i niewerbalna)
2. Współpraca z personelem medycznym (sytuacje stresujące)
3. Case studies – omówienie najciekawszych studiów przypadków
4. Sesja pytań i odpowiedzi