8:00 – 20:00

Zapraszamy do kontaktu

Zarządzanie relacjami z ludźmi w gabinecie stomatologicznym

Start - Kursy - Zarządzanie relacjami z ludźmi w gabinecie stomatologicznym

Zarządzanie relacjami z ludźmi w gabinecie stomatologicznym

950,00 

Termin kursu: Na zamówienie

Celem kursu jest omówienie zasad i sposobów zarządzania sytuacjami konfliktowymi w gabinecie (pacjent w gabinecie, stosunki między personelem).

Brak w magazynie

Kurs jest skierowany do właścicieli gabinetów stomatologicznych, higienistek, asystentek stomatologicznych, osób odpowiedzialnych za zarządzanie gabinetem, konsultantów medycznych i specjalistów ds. obsługi pacjenta.

Każdemu z nas zdarzają się sytuacje konfliktowe. Nieporozumienia w zespole, trudni pacjenci, relacje szef-pracownik. Konflikty to zjawiska naturalne, ale nie każdy z nas wie, jak sobie radzić z sytuacjami konfliktowymi. Jeśli tego nie potrafimy, to konflikt może być dla nas zjawiskiem niebezpiecznym. Wpływać na atmosferę w pracy, relacje z pacjentami i poziom wykonywanych usług.

Może warto więc skorzystać z doświadczeń branży, która zawodowo zajmuje się rozwiązywaniem konfliktów, czyli dyplomacji? Poszukać pozytywnych wzorców korzystając z doświadczenia takich organizacji międzynarodowych jak ONZ?

Na rynku jest mnóstwo ofert szkoleń prowadzonych przez zawodowych coachów i koncentrujących się na osobistym rozwoju uczestników. My zajmiemy się tym tematem od innej strony. Przeanalizujemy sytuacje konfliktowe opracowane na podstawie prawdziwych sytuacji z życia gabinetu stomatologicznego. Wspólnie poszukamy dobrych rozwiązań. Omówimy także wybrane sytuacji konfliktowe przesłane przez uczestników przed szkoleniem.

W abcMEDIC stawiamy na rozwój Państwa praktyki lekarskiej. Wierzymy, że nasze szkolenie pozwoli Państwu rozwiązywać sytuacje konfliktowe w bardziej efektywny sposób, a dzięki temu świadczyć Państwa usługi jeszcze bardziej profesjonalnie i wydajnie.

Szkolenie przeprowadzi były dyplomata z wieloletnim stażem pracy w Ministerstwie Spraw Zagranicznych i na placówkach zagranicznych, na co dzień zajmujący się doradztwem dla dużego gabinetu stomatologicznego.

Program szkolenia

  1. Wprowadzenie (1h)

– w jaki sposób zasady dyplomacji mogą pomóc nam w rozwiązywaniu konfliktów?

– rola efektywnej komunikacji

– komunikacja werbalna i niewerbalna

– komunikacja w sytuacjach konfliktowych

– mediacje i negocjacje w komunikacji

– asertywność – dlaczego jest ważna?

  1. Stosunku między personelem (2h)

– relacje „lekarze-pozostały personel” – co szwankuje w komunikacji?

– walka ze stereotypami

– rozmowy z przełożonymi o podwyżkach

– radzenie sobie ze stresem

– mobbing w gabinecie

– analiza przypadków (case study)

  1. Pacjent w gabinecie cz.1 (1,5h)

– znaczenie obsługi pacjenta w gabinecie

– dobra komunikacja jako podstawa leczenia

– pierwsze wrażenie

– dentofobia

  1. Pacjent w gabinecie cz. 2 (1,5h)

– psychologiczne aspekty relacji pacjent-personel (rola empatii)

– budowanie zaufania

– standard rozmów w kontakcie z klientem

– kontakt telefoniczny z pacjentem

– analiza przypadków (case study)

Data

11.09.2022